23 septembra, 2010

Nová kapitola...

V pondelok bol môj prvý deň na vysokej. Deň, ktorým sa mení mnoho vecí. Zrazu budem tráviť viac času mimo Trnavy. Nebudem tak moc doma, v zbore, s kamarátmi. Miesto toho budem viac v škole, učiť sa, hľadať nových kamarátov.

Pán Boh bol ku mne dobrý a dal mi internát, ktorý je priamo v areáli školy, takže cesta do školy mi trvá asi tak 72 sekúnd. Môj nový domov sa skladá z dvoch izieb (2+3 ľudia). V mojej izbe sú dvaja chalani (Jakub a Štefan), ktorí študujú psychológiu (Štefan má tuším ešte k tomu pedagogiku). Vo vedľajšej izbe sú dvaja chalani s Čiech – tiež teológovia. Jeden je mojím spolužiakom a ten druhý je už v treťom ročníku. Je príjemné mať blízko seba nejakých kresťanov a tak isto to určite pomôže aj v nejakom tom učení.

So svojimi spolubývajúcimi (Jakubom a Štefanom) si rozumiem až prekvapivo dobre, čo je veľká Božia milosť a som za to veľmi vďačný.

Chcem Vás poprosiť, aby ste sa za mňa modlili. Aby hlavne Pán Boh otváral dvere ku živému, pravému a premieňajúcemu svedectvu o jeho milosti, ktorá je prítomná aj v mojom živote (a životoch mojich dvoch českých bratov). Ďalej sa prosím modlite aj za to, aby som bol vo všetkom svojom štúdiu skutočne zodpovedný a aby som Božie povolanie ku štúdiu verne nasledoval. No predovšetkým sa snáď modlite, aby sláva Pána Ježiša Krista bola viditeľná skrze všetko, čo tu budem robiť. Či jem a či pijem, nech všetko robím na Božiu slávu.

Marek

Žiadne komentáre: